Ads Top

Nα μη ξεχάσω με τίποτα να ψηφίσω ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ( γράμμα στον εαυτό μου )

1. Για να δώσω μια ιστορική ευκαιρία στην αριστερά να μου δείξει τί αξίζει επιτέλους. Έστω σε μία μόνο απ' όλες τις αριστεροστρεφείς εμφανίσεις της.
2. Γιατί βαρέθηκα τους άλλους. Αν μερικές φορές αμφιβάλλω για τη ψήφο μου, αν μερικές φορές φοβάμαι πως θα είμαι άλλος ένας μαλάκας που με τη σειρά του πίστεψε σε ψεύτικες υποσχέσεις και ουτοπίες, η αμφιβολία μου σταματάει όταν σκέφτομαι τους άλλους. Τους απέναντι. Τους εξουσιομανείς. Τους καρεκλάκηδες. Λέω μέσα μου καλύτερα πληγωμένος αγόρι μου, καλύτερα παραστρατημένος και δυστυχώς αποτυχών, παρά να ψηφίσεις τους καριερίστες της αποτυχίας. Αυτούς που παπαγαλίζουν βλαχοειδώς τα εγχειρίδια των δημοσίων σχέσεων και λειτουργούν με επικοινωνιακούς κανόνες στηριγμένους σε ψυχολογικά πειράματα πάνω σε μπαμπουίνους.
3. Γιατί θέλω να ψηφίσω κατά όλων των κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης, των μεγαλοεργολάβων, των δημοσιογραφίσκων της πεντάρας και των τηλεστάρ των τρομολαγνικών ειδήσεων. Όλων αυτών που προσπαθούν εκνευριστικά να μας πείσουν πως η ροπή μας προς την ελπίδα είναι επικίνδυνη. Είναι καταστροφική. Λες και ο πόλεμος, λες και η μάχη είναι μεταξύ αυτών και ημών. Αν καταφέρουν να μας πείσουν. Να μας ελέγξουν και να μας καθοδηγήσουν. Και μας οδηγούν τσαντισμένα στην αγκαλιά του αγνώστου θηρίου. Θέλω να εξαφανιστούν. Να καταλαβάνουν πως το παιχνιδάκι τους κάπου εδώ τελειώνει. Πως ο τρόμος τους δεν πουλάει πιά, ούτε σε ευρώ ούτε σε δραχμές.  Γιατί ζήτω επομένως η ανεξάρτητη δημοσιογραφία!
4. Γιατί ακόμη και η αριστερά να μην υπάρχει ή έστω αυτή η συγκεκριμένη να μην είναι ένα επαρκές αντιπροσωπευτικό της δείγμα, ακόμη και αν αυτοί οι καρεκλάκηδες, οι αποτυχημένοι, να θέλουν να μας προειδοποιήσουν ειλικρινώς και  πανικόβλητοι πως μαζί με τον κόσμο τους ενδέχεται να εξαφανιστεί και ο δικός μας, ακόμη και αν αυτοί οι παμπόνηροι κρετίνοι των μουμουε καταφέρουν και διαφθείρουν, προσεταιριστούν και ελέγξουν τον καινούριο κόσμο της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας, ακόμη και τότε, δεν θα το έχω μετανιώσει. Γιατί τότε θα ξέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.